Wij doen ons uiterste best om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Desondanks kan er iets mis gaan. Als dat gebeurt, willen wij het graag van u horen. We kunnen dan samen
proberen dit op te lossen.
Bent u niet tevreden of kan iets beter? Dan kunt u ons dat op verschillende manieren laten weten.
Vertel het ons
Allereerst is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut of contact op te nemen
met een van onze praktijkeigenaren (Patricia Bonants of Germa Spierings). Dagelijks is een van de praktijkeigenaren aanwezig en telefonisch bereikbaar via (013) 57 01 701. Een gesprek kan veel verhelderen en vaak leidt dat direct tot een oplossing.
Mail ons
Vindt u het moeilijk om een klacht rechtstreeks met ons te bespreken, dan kunt u ook het klachtenformulier van Gezondheidscentrum Reeshof invullen. Uw klacht wordt dan automatisch doorgestuurd naar onze praktijk.
Eventuele wensen kunt u kenbaar maken via het contactformulier op onze website.
Klachtenfunctionaris
Lost het contact met uw fysiotherapeut of met de praktijkeigenaar uw klacht niet op of wenst u bemiddeling bij de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u een klacht indienen bij een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van het KNGF (dit is de organisatie waarbij onze praktijk is aangesloten). De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem en kan proberen bij de klacht te bemiddelen. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk.
Geschillencommissie
Bent u niet tevreden over de geboden oplossing of over de klachtafhandeling? Dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie Fysiotherapie van het KNGF. Het oordeel van de geschillencommissie is bindend.